Lördags fika


Bild:muffinsfabriken

Till lördagsfikat idag bakade vi chokladmuffins men det är så svårt att få dom så där stora och härliga som på kafè provade att ha lite bikarbonat i och då blev dom iallafall stora men inte så saftiga :( om det är nån där ute som vill dela med sig av ett bra recept så tar jag gärna emot det :)

Idag har jag också jagat runt efter mina favorit ansiktsprodukter från exuviance men butiken var så klart stängd..jag har andvänt deras produkter en längre tid, jag har väldigt känslig hy så deras produkter har varit skonsamma och bra, men sen såg jag ett erbjudande på en relativt ny produkt formula 10.0.6 som är biologiskt och bra för problemhy så jag provade både peelingen och ansiktskrämen och resultatet blev en narig och extremt torr hy så jag skulle inte rekommendera dessa produkter för känslig hy däremot kan det säkert fungera om man har fet hy. så jag kommer att fortsätta andvända exuviance och aldrig mera vara otrogen igen : (

Trevlig lördag önskar jag er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0