Nya utmaningar

För en tid sedan så skrev jag att jag har ett litet projekt på gång, idag blev det klart att jag ska få göra en hemsida till en inredningsbutik, närmare bestämt min favoritbutik som jag brukar tipsa om här ibland : )
det är verkligen jättekul och spännande att få prova något helt nytt, för det här är verkligen något helt nytt för mig jag har inte gått någon utbildning i webbdesign utan är helt grön men eftersom jag har lärt mig att koda i html så kan jag iallafall grunderna sen är det bara att släppa loss kreativiteten och det är ju hur kul som helst..

Idag fick jag också välbehövlig massage och akupunktur och det behövdes verkligen för jag är helt öm i nacken och kan knappt vrida huvudet så det får nog räcka för idag, jag önskar er alla en fin onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0