Outdoor



Bild:cult


Det vart visst lite tyst här för jag städar ut vintern för fullt, har kommit i en riktig utrensnings fas, vinterkläder ska packas ner och nya gardiner ska upp, jag har putsat fönster och dammat så mycket så jag är helt slut.
Så nu tar jag en välbehövlig paus och lämnar ett livstecken här : )

Igår var en helt underbar dag så soligt och härligt. det blev fika med fina maria på åhlèns terassen och nya nike sneakers till gio.
Jag tittade in på cult som nu lanserar sin ute kollektion som heter Outdoor med bla stora utekrukor, som skulle passa perfekt med mitt olivträd, om jag nu får något liv i det : ( snygga var dom iallafall, här är ett smakprov.
nej nu är det dax att fortsätta med storstädningen här hemma innan jag hämtar min lilla vän från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0