Fredags funderingar


Bild:Modefeber

Grått och tråkigt väder ute igen..just nu längtar jag bara efter att få slänga på mina converse och hänga undan dunjackan för i år.

I morse skulle jag ha besökt tandläkaren, men när jag skulle boka en akuttid så ansåg tanten som för övrigt var ganska otrevlig att det inte var så akut så jag fick snällt vänta på en vanlig tid som tar flera veckor.. jag har tappat en fyllning i en rotfylld tand som nu värker och lägg till att jag har haft en huvudvärk i flera dagar så anser nog jag att det är akut.. jag har så svårt att förstå varför människor som jobbar med service måste vara otrevliga i telefon, jag har själv jobbat med service och skulle aldrig drömma om att ta ut mitt dåliga humör över en kund, nää skaffa ett annat jobb isåfall anser jag punkt. så nu fick jag ventilera lite :)

Nu är det fredag och fredagsmys ska vi ha, det blir tacos idag och ett glas vin till mamma :) ha en trevlig fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0