info

Lite kort om mig

Jag heter Annie och är 32 år och bor utanför stockholm med min 6 åriga son giovanni. Jag älskar inredning och design och har en förkärlek för det minimaliska både i inredning och mode. Jag läser in lite kurser på distans och hoppas inom kort att komma in på en utbilding i grafisk formgivning.

Om bloggen

I den här bloggen kommer ni att få följa mig i min vardag och en hel del inom mode och inredning. Ni får gärna låna bilder men fråga först eller länka tillbaka till mig, det ser jag som en komplimang och är mycket tacksam för.
Om ni har några frågor eller funderingar så kontakta mig på [email protected]

Tillsist så vill jag att ni ska veta att erat besök är mycket uppskattat för utan er så skulle det ju inte finnas någon blogg

Tack för att ni tittade in!

Kommentarer
Postat av: Jenny fd kollega (Johnells)

Såg via facebook att du bloggar så jag var ju tvungen att titta in. Hoppas allt är bra med dig :)

2010-02-27 @ 15:40:24
Postat av: rum för två

nämen va kul att höra från dig. allt är bara bra med oss,hoppas allt är bra med dig också,kul att du kikade in /ha en bra dag :)

2010-02-27 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0