little hurt one

Det blev ingen sushi lunch för mig igår istället så fick jag hämta en liten blåslagen kille från skolan :( han  ramlade ner från en backe och slog i näsan riktigt ordentligt, aj i mitt mamma hjärta. så idag fick han vara hemma och mysa istället.

och det är sista dan idag på min detox, jag klarade det, nästan ;) jag är i mål!! och jag kan säga att så pigg och frisk har jag nog aldrig känt mig. vaknade tidigt imorse med en enorm energi,svepte den sista hälsodrinken gjorde lite yoga och sen har det stor städats..jag har tagit utrensningen till en ny dimension ;)
min hy och hår  glänser också av nytt liv, så det här kan jag verkligen rekommendera och tillsist så smakade inte kaffet så gott som jag trodde, se där :)

Kommentarer
Postat av: A home far away

ajajaj inte roligt när de små gör sig illa, hoppas det inte är nån större fara med näsan



Ha en fin helg!

Kram Gunilla i Singapore

2010-03-13 @ 09:14:35
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0