Ser ljuset igen

Veckorna flyger verkligen fram, gio är på bättringsvägen och jag också, men jag är så otroligt trött, det känns som om jag inte gör något annat än att sova. men nu har jag äntligen lyckats göra en dropdown meny, den blev inte riktigt som jag tänkt mig men den får duga så länge, gå gärna in och kika så ni får veta lite vem jag är. lämna gärna ett spår också så jag vet lite om er med. jag kommer att fylla på med nätbutiker efter hand.
I somras så var gio på en agentur och tog lite bilder och igår så ringde det ett reklamföretag som var intresserade, så det kanske blir en casting nästa vecka, kul. nu ska jag åka och se om jag kan göra något åt mitt hår och sen blir det mac Donalds, ha en fin fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0