Påsk inspiration

Bild:village

Det har visst varit lite tyst här, blogginspirationen har inte varit på topp. Idag har jag strosat runt på stan med en kär vän och köpte med mig en bukett tulpaner, så det känns som lite påskstämning iallafall, har så svårt med det där med pynt hittar liksom inte någonting som passar, men det får väl räcka med en trollhassel med lite glasägg :) hittade lite fint på village men jag har lite svårt när det kommer till färger, ja jag vet det är jätte konstigt men jag har försökt tro mig..men det är liksom inte för mig, det jag kan sträcka mig till är grönt som är jättefint till våren. Vad har ni för påskpynt hemma?
Imorgon är det dags för gio att spela in en reklamfilm, kameran följer med så jag ska lägga upp bilder senare hoppas bara det blir fint väder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0