It´s friday


Bild:egen

Vilken härlig fredag,solen har ju letat sig fram och på nyheterna sa dom igår att våren är på väg :) Den här bilden är tyvärr det bästa jag kan åstakomma med min digitalkamera,jag har funderat länge på att köpa en systemkamera, men eftersom mina kunskaper är oerhört begränsade så vill jag nog ha en modell för nybörjare, om det är någon som har tips så tar jag gärna emot det.Har ju hört rätt mycket  om nikon 3000 men jag antar att den inte är för nybörjare.

Igår såg vi disneys upp som var riktigt bra faktiskt, gio har redan hunnit se den 3gånger :) jag såg the ugly truth också, den var helt ok, gerald butler som också spelade i PS I love you är en favorit nu mera..nu ska vi fika sen ska vi ut i det vackra vädret, sen är det fredagsmys.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du skaffat en blogg! :)

Jag kan varmt rekomendera canon 400D. Det är en kamera med superbra kvalite och bra för nybörjare. Det som är så bra är att det är en perfekt nybörjar kamera och sedan när man lär sig mer och mer så funkar kameran för det också för den är ändå rätt avancerad men inget man behöver tänka på i början. Jag lär mig nya saker varje dag, typ. Den äger :) Fast jag är förälskad i avtryckarljudet på nikons kameror. Men canon ska det vara :)

KRAM

2010-03-09 @ 17:30:46
URL: http://idamureen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0