Äntligen sommar!

Å gud vilken härlig sommardag det har varit idag, jag och gio åkte ut till mina föräldrars sommarställe och det var en stor dag för min lilla vän och mamma också för idag lärde sig gio att cykla utan stödljul : ) å vad stolt man blir över dom små, och  att se hur stolt och glad han blev över att äntligen klara av  det värmer ett mammahjärta. och att det var morfar som fick äran att hjälpa honom och att släppa taget var också ett härligt ögonblick.

grillat har vi också gjort och det blev kyckling med ugnstekt potatis och curryröra mmm vad gott det var, det smakar alltid bäst utomhus av nån andledning..nu är det premiär för sommarkrysset och det blir en perfekt avslutning på den här kvällen, imorgon är det kalas min bror fyller år och jag har lovat att göra tårta.
trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0